  • Data: 2009-01-26 22:53:22
    Temat: Re: mstop.pl
    Od: piotreG <g...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Ach, jakim ja jestem idiotą, że nie przyłączam się do tłumu, który najpierw
    > wziął kredyt, a teraz drze japę 'Źle nam! Źle nam! Nasz Bank nas rżnie!
    > Żadna inna oferta nie jest dla nasz lepsza, ale to nie szkodzi, źle nam!'

    To nie tak. Przynajmniej dla mnie.
    Ja mam taki kredyt, ale nie za duży i wzrost raty mało mnie akurat dotyka.
    Było tak: oprocentowanie w Szwajcarii w góre - natychmiast
    oprocentowanie kredytów tez w górę ( oczywiście ciut więcej niż w
    Szwajcarii) ...i tak kilka razy.
    No i oczywiście z obszernym listownym uzasadnieniem ...bla, bla, bla. ;)
    A kiedy już od jakiegos czasu w Szwajcari stopy do dołu - to w mbanku
    zero reakcji. Oczywiście nie ma wymogu takiej reakcji zapisanej w umowie,
    ale to po jaka cholerę przy podnoszeniu oprocentowania właśnie na
    wzrosty w Szwajcarii się powoływano ;)
    Dla mnie, i pewnie dla wielu klientów choć jest to zgodne z umową, to
    mało ma wspólnego z dbaniem o klientów w takim banku.
    No i ja zniesmaczony taka postawą mbanku na pewno w tym roku się zwijam
    z tym kredytem, i nikomu juz nie polecam ;) tego banku.
    Oczywiscie te osoby, które wzięły po kilkaset tysięcy złotych kredytu są
    w duuużo trudniejszej sytuacji.