  • Data: 2009-06-04 16:31:10
    Temat: Re: multi - opłata za kartę debetową
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Filip Lach pisze:
    > Dokładnie. Przykład teoretyczny: Wyobraź sobie, że masz DG. Wystawiasz fakturę
    > na 6000PLN brutto. Twój dochód z takiej faktury to 4300PLN (po odliczeniu Vatu
    > i dochodowego). Ale na konto przychodzi Ci 6000. Niech to będzie konto
    > e-business class w Multibanku(bezpłatne). Jak tylko przychodzi przelewasz na
    > Aquariusa i już masz połowę limitu wyrobioną. Pieniądze zamiast leżeć na
    > Aquariusie przelewasz na Multimaxa (niech sobie procentują). Potem przychodzi
    > czas płacenia podatku. Ponieważ przelew bezpłatny z Multimaxa masz tylko jeden
> [...]

    Ale to jest nic innego jak kombinowanie, na które wiele osób (w tym ja)
    nie ma ochoty.

    Dla mnie Aquarius niczym nie różni się od Aliora. Indywidualny doradca
    to śmiech na sali, bo albo ich nie ma albo jest do nich kolejka,
    najlepiej się umówić tydzień wcześniej i liczyć, że mu się poprzednie
    spotkanie nie przeciągnie - to po co takie coś ? Dodatkowo ich jakość i
    wyższe kwalifikacje są mocno wątpliwe, mnie jeden z tych "fachowców"
    nieźle wyrolował, co skończyło się kilkoma (bliżej do 10) reklamacjami.

    Rachunek bieżący nie oprocentowany (realne oprocentowanie w Alior
    wychodzi ponad 3%), konto oszczędnościowe oprocentowane bardzo kiepsko,
    dodatkowe produkty są też gdzie indziej poza tym korzystają z tego
    nieliczni (tak mi się wydaję, z moich znajomych z rachunków maklerskich
    czy funduszy prawie nikt nie korzysta).

    Karta kredytowa słaba, bo nie ma żadnych wartości dodanych - jedyne co
    ma dobrego to wysoki limit (max 200k PLN ale po co komuś tyle?) i super
    podgląd online. Kiedyś miała fajne oprocentowanie (9,9% na rok) ale to
    już było i się zmyło. W dodatku Multibank w kartach kredytowych nie robi
    nic od wielu lat (mam tam konto chyba już z 5-6 lat i od tego czasu
    wprowadzili KK Aquarius i KK Murator) i jest lata do tyłu pod prawie
    każdym względem.

    Biuletyn Aquarius co przychodzi pocztą ? Przecież tam nic nie ma i nawet
    do czytania (za przeproszeniem) na kiblu się to nie nadaje.

    Ja póki co bardziej byłem zadowolony ze zwykłego konta w Multibanku niż
    z Aquariusa (zwykłe miało bardziej kompetentną obsługę - testowane na 3
    doradcach Aquarius), a obecnie uważam, że obsługa w Alior jest również
    lepsza niż to co miałem w Multi Aquarius.

    Do tego bank jako taki ciągle majstruje przy TOiP, wprowadza tylnymi
    drzwiami różne opłaty dodatkowo z datą wsteczną co tylko psuje i tak już
    sporo negatywnych opinii.

    --
    Mithos