    From: "george" <g...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: multibank.... Litosci...
    Date: Wed, 12 Aug 2009 20:56:12 +0200

    "Mariusz " <m...@N...gazeta.pl> wrote in message
    news:h5unkf$dpp$1@inews.gazeta.pl...
    > Ja dzis dostalem "wiadomosc od banku" - mysle ze Ci ktorzy tez ja dostali
    > sa
    > rownie zdegustowani... Czy tez tylko ja odbieram to tak naturalnie?
    > - najpierw wprowadzamy idi***czne oplaty
    > - potem pokazujemy JAK DUZO klient oszczedza jak tylko zostanie w tym
    > banku-bagnie...
    >
    > Moj bosche - to po to byla ta oplata 9,50pln w taryfie Active, zeby teraz
    > moc
    > sie chwalic ze jak masz 2,5kpln obrotu na koncie to masz to konto za
    > darmo! ZA
    > DARMO!!! Alez luksus!
> [...]

    Jest jeszcze lepszy numer, jak zrobisz 2,5k w tym miesiacu (sierpniu) to nie
    nalicza ci dopiero 0d 1 października. Dodatkowo pobiorą 1 pażdziernika a
    oddadzą kiedyś tam.
    U mnie było jeszcze śmieszniej. Naliczyli ( a że było 0 przed naliczeniem
    wszedł debet na -9,5 pln), a to "zablokowało możliwość oddania mi tych 9,5
    mimo że obrót zrobiłem". Jedynym sposobem "odblokowania" bylo zapłacic im
    dodatkowo 9,5 aby zlikwidowac debet. Czyli musiałem im wpłacic 9,5 i dzieki
    temu oni "mogli mi potem oddać moje 9,5 i w sumie miałem po tych "klockach"
    2 x 9.5 = 19 pln na koncie.
    horror.

    przejdź na taryfe comfort, tam jest zero opłat...
    niestey mam tam jeszcze troche ojro i nie chciałem teraz wymieniac wiec
    jeszcze sie nie wynosze.
    Jak tylko mi waluta zejdzie zamykam to cholerstwo..

    george