    From: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: multibank.... Litosci...
    Date: Wed, 12 Aug 2009 23:55:38 +0200

    "MarekZ" news:h5vct6$uo0$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Ale z konfiktu ze starym portfelem kredytowym BRE wyszło zwycięsko.
    Szczerze
    > mowiąc jest to dla mnie zaskoczeniem, ale niezaprzeczalnie wyszli
    zwycięsko,
    > w stylu M. Thatcher.

    Może się mylę ale IMHO problem jest bardziej złożony. Wyszli zwycięsko OK,
    ale czym to zwycięstwo zostało okupione? BRE ze swoimi głównymi markami nie
    ma już tej pozycji/renomy co jeszcze rok temu i to jest fakt, któremu się
    zaprzeczyć nie da.
    Odnoszę wrażenie, że po odejściu Lachowskiego pewne elementy układanki,
    którą budował po prostu się posypały. Standardy jakie wprowadził w moim
    odczuciu zostały wypatrzone przez następców. Może niektórzy powiedzą, że
    przypisuję w swojej wypowiedzi zbyt wiele ww. personie ale nie można
    zaprzeczyć, że swoją pracą stworzyć fajny projekt, który stracił swój dawny
    blask i charyzmę - niestety. A szkoda bo miło wspominam silny związek z nimi
    z przed kilku dobrych lat.