  • Data: 2002-01-08 12:16:34
    Temat: Re: multibank i bzwbk
    Od: "alexy" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Z przewagą tragiczności nad śmiesznością, niestety?!

    Chyba jednak nie. Tragiczne były odsetki (od lokat niskie, kredyt odnawialny -
    wysokie). Obsługa - sam nie wiem czy bardziej tragiczna, czy śmieszna, ale
    chyba śmieszna, bo jak opowiadałem, to ludzie się śmiali. Na przykład
    zapytałem kiedyś, jakie są warunki założenia konta dla osób z działalnością
    gospodarczą. A koleś (tam to się nazywa opiekun klienta) na to: Takie same jak
    w innych bankach. No to poszedłem do innego banku.
    Nigdy nie powiadamiali, że karta czeka w oddziale. Kiedy pytałem czy już jest
    mówili, że nie ma i widocznie nadal jest w Poznaniu. Kazali dzwonić do
    Poznania i pytać, to dzwoniłem. Tam mówili, że karta od dawna jest w oddziale.
    To dzwoniłem do oddziału, a oddział na to: no nie, jakby była, to byśmy pana
    powiadomili. To czekałam nadal, w końcu szedłem do nich, więc szukali i
    znaleźli gdzieś w szufladzie.
    Zadzwoniłem na taka linie informacyjno-skarżącą i opowiedziałem tę historię, a
    pani do mnie: Rzeczywiście, to tragiczne. Radzę panu zmienić oddział, bo po co
    ma sie pan denerwować.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl
    ----- od 28.08 - nowa, lepsza wersja -----