    From: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: multibank to cholerna sciema + klamie
    Date: Mon, 11 Mar 2002 19:02:05 +0000 (UTC)

    In article <3...@n...tpi.pl>, norbercisko wrote:

    > toen gowniany bank nie nadaje sie do niczego wiecej jak tylko wplacic
    > jednorazowo tysiac i miec tych 300 zl debeciuku na czarna godzine
    > omijjajcie ta scieme szerokim lukiem - zwlaszcza bogaci bezrobotni co
    > chca kredyt i kombinuja jakby go tu dorwac :-)

    Ja Ciebie w ogole nie rozumiem! Jesli potrzebujesz pieniedzy od kogos, a
    rownoczesnie nie jestes zagawarantowac w zaden spsoob ze te pieniadze
    odddac to jak mozesz zadac takowej pozyczki? Na to nikt nie pojdzie, ani
    osoba fizyczna, czy tez odpowiednia instytucja. A Ty bys komus obcemu
    pozyczyl swoje pieniazki?

    Pozdrawiam

    Maciej