eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimultilinia = "mam juz dosc...."Re: multilinia = "mam juz dosc...."
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "P" <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: multilinia = "mam juz dosc...."
    Date: Fri, 24 May 2002 22:21:48 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 46
    Message-ID: <acm7do$sfo$1@news.tpi.pl>
    References: <aclv02$65s$1@fargo.cgs.pl>
    NNTP-Posting-Host: atropos.tpi.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1022271736 29176 193.110.121.2 (24 May 2002 20:22:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 24 May 2002 20:22:16 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:184205
    [ ukryj nagłówki ]


    Witam
    Strasznie dziwne. Ja dzwoniłem ostatnio (w ciągu 2 tyg.) dwa razy i
    uzyskałem połączenie bez problemu. Raz dzwoniłem około północy (lubię te
    godziny, wtedy nie czekasz). Innym razem przed południem, czekałem może 2
    minuty.
    Pozdrawiam i powodzenia

    Paweł










    Użytkownik "Prometeusz" <x...@p...com> napisał w wiadomości
    news:aclv02$65s$1@fargo.cgs.pl...
    > co najmniej od tygodnia moja zona probuje dodzwonic sie do multibanku
    > zeby aktywowac zdalne kanaly dostepu, liste hasel jednorazowych
    > i zareklamowac karte VE (nadrukowali nazwisko z bledem)
    >
    > nie wiem byc moze multilinia jest tak przeciazona przez reklamy w mediach
    > i wszyscy dzwonia i pytaja o Plany Finansowe....itd
    >
    > w kazdym razie, w koncu przed chwila udalo sie dodzwonic
    > i nawet oddzwonili - niestety - gdy Pani z multilini miala przelaczyc na
    > wprowadzanie telekodu
    > cos zerwalo polaczenie (chyba cos Pani nie wyszlo)
    > minelo juz kilkanascie minut i nikt z Banku nie dzwoni
    >
    > bardzo mocno mnie to irytuje
    > wszystko byloby latwiejsze do zaakceptowania gdyby multilinia byla free
    > a to dzwonic kilka razy dziennie w roznych porach, przez tydzien...itd
    >
    > no troche sie wyzalilem ;-)
    > ciekawe co dalej, chyba trzeba przejsc sie do placowki.....
    >
    >
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1