  • Data: 2010-01-12 20:01:38
    Temat: Re: na jaką kk zamienić kk Alior?
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 05 Jan 2010 23:52:21 +0100, RobertS napisał(a):

    > jak w temacie
    >
    > widzę, że moja przygoda z Aliorem się kończy, mam jeszcze ich kk, ale
    > planuję przenieść do innego banku...ktora kk polecacie?
    >
    > fajnie, gdyby był cashback, brak oplaty za korzystanie w pierwszym roku,
    > brak obowiazkowych (platnych) ubezpieczen i oczywiscie bez przynoszenia
    > do banku roznej masci zaswiadczen
    >
    > kk Polbanku juz mam, ktora kk jeszcze jest godna uwagi?

    Z tego co się dzisiaj dowiedziałem, zmieni Ci się tylko limit do
    wyrobienia z 12k na 15k - nie jest to jakaś straszna kwota myślę. IMO kk
    Aliora i Polbankowa-era to obecnie na rynku czołówka i w sumie można
    powiedzieć idealny duet. VISA i MC, w Polbanku dobre kursy, w Alior tanie
    pzelewy z karty (nawet darmowe w niektórych przypadkach) i dobre www,
    obie karty cashback 1% - aktualnie najlepsze warunki na rynku IMO.

    --
    xbartx