  • Data: 2010-01-13 16:17:32
    Temat: Re: na jaką kk zamienić kk Alior?
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-01-13 09:08, xbartx pisze:
    > Tutaj też uważam, że przegięli z tą 50% podwyżką i to po prostu tanie
    > sztuczki na dodatkową kasę dla banku.

    Dodatkowa kasa w moim przypadku skończy się zamknięciem karty. Ja nie
    zarobię na cashback, a bank nie zarobi na prowizji za moje zakupy. Przez
    pazerność banku stracą wszyscy :)

    > Nowe karty to fakt są już mocno przeciętne, ale też się jakoś w miarę
    > wyróżniają. Chodziło mi o te pierwsze serie.

    Czym się wyróżniają ? 0,5% cashback to jest aż 50 PLN rocznie od kwoty
    obrotu 10k PLN.

    Karty srebrne nie mają żadnych ponad standardowych ubezpieczeń. Programu
    rabatowego (zniżki itp.) brak.
    Przelewy drogie.
    Limity do zwolnienia z opłaty w kolejnym roku wysokie i brak na to
    alternatywy (vide mBank/Multibank i zwolnienia ilościowe).

    Dodatkowo nowa TOiP wprowadziła rożne denerwujące pozycje jak np.
    obligatoryjna opłata za duplikat karty w tym np. w przypadku
    zastrzeżenia karty (wcześniej była tylko opłata za wydanie z winy
    klienta, a co klient jest winny że mu obiją twarz i portfel ukradną?).

    Osobiście ROR uważam nadal za całkiem fajny (przy 2500 PLN na rachunku)
    koszta wynoszą 0 PLN, a wszystkie bankomaty za free + oddziały + darmowe
    przelewy + nie najgorszy system online ale karty kredytowe stały się
    nijakie.

    --
    Mithos