    From: XYZ <j...@m...bin>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: - nagroda
    Date: Thu, 19 Aug 2010 14:24:55 +0200

    On 19.08.2010 13:28, gkafel wrote:

    > A ja (po pozbyciu sie wszyskich kart kredytowych z 1% cashbackiem)
    > zostawie sobie to konto. Przynajmniej na jakis czas...
    > Natomiast teraz oczekuje na wyplate nagrody z Allianza. Ktos juz
    > dostal?

    Przecież nagrody wypłacą najwcześniej po zakończeniu tego programu.
    Od 16 sierpnia obowiązuje nowy regulamin, w którym skrócili czas trwania
    promocji z końca września na koniec sierpnia. Nie wiem, która wersja
    obowiązuje osoby, które zakładały konto przed minionym poniedziałkiem.
    Zastanawiam się, czy wystarczy zrobić najmniejszy przelew, żeby spełnić
    warunek Wpływu. Następnego dnia mogę wpłacone pieniądze przelać z powrotem?

    PS. Ja już rachunek mam ;)