    From: "AMRA" <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: najgorsze banki - ktore to?
    Date: Sun, 17 Mar 2002 15:51:49 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179017154.chello.pl

    > 1. Kiosk ruchu w wiosce koło Tomaszowa Mazowieckiego - mieszkańców na oko
    > kilkuset. za Wprost, Politykę i gumę do żucia (razem 6,30) zapłaciłem
    kartą bez
    > żadnego problemu.
    > 2. Mój kumpel od lat płaci za parking w podwarszawskiej Dąbrowie kartą
    > kredytową rachunki na poziomie 60 zł.
    > 3. Stacje beznynowe Orlenu w 90% mają terminale i sklepy. Liczba stacji w
    całej
    > Polsce coś ponad 2500. Nawet Redbula kupisz na kartę.
    > 4. Gdańsk Oliwa koło terenów targowych jest kiosk gdzie kiedyś (ze 2 lata
> [...]

    Spoko WarszawaZielona Ges - powyzej jakiejs sumy. Gielda Komputerowa kolo
    Giusu mosze doliczyc 2,5% i tym podobne (co ciekawe w HICie na Kabatach nic
    nie mowia jak daje karte poniezej 50 zl)

    Ale.
    Oczywiscie ze siec akceptujaca karty jest coraz wieksza, tyle, ze dalej jest
    niezadowalajaca. Tam gdzie moge place karte - ale i tak jest wiele miejsc
    gdzie karta nie moge zaplacic.

    Ty podajesz jednostkowe przypadki i mylsisz ze to stworzy obraz, ze wszedzie
    mozna karta zaplacic?
    Ja nie moge zaplacic u siebie w malym spozywczym, u chinczyka, w saloniku
    prasowym, u fryzjera i tak dalej.

    Wiec albo bede specjalnie lazil tam gdzie mozna karta placic albo skorzystam
    z tych blisko co sa.