  • Data: 2004-07-28 17:56:16
    Temat: Re: najlepiej dopasowujacy sie bank
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ATZ Rzeszow <atz_rzeszow@_SPAMIK_PRECZ_gazeta.pl> wrote:
    > Jakiej sredniej? Prosze o uscislenie. Jezeli chodzi o zarobki to
    > chyba to akurat jest powyzej bo srednia to jakies 2600-2800 ale
    > brutto, wiec netto mniej niz 2kpln.

    Netto troche mniej niz 1765-1895. Jak zwykle pisalem o sredniej krajowej a
    myslalem o bankach warszawskich. Moja wina za niestaranne przekazywanie
    mysli.

    > A zmieniajac temat to mowia, ze pieniadze klienta to najtansza kasa
    > dla banku...

    Za taka kase dostaja taka a nie inna oferte. Chcesz lepsza, indywidualna
    oferte - zacznij zostawiac wiecej kasy.
    Zreszta nie wiem co autor watku ma na mysli piszac dopasowanie oferty do
    potrzeb klienta?!?
    Kazdy klient ma inne potrzeby i bank przedstawia mu swoja oferte do wyboru i
    moze korzystac jak chce. No wiec nie wiem - zamalo wydzwaniaja do niego? O
    to chodzi? :)

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/