  • Data: 2004-10-28 15:19:28
    Temat: Re: najlepsze karty platnicze w RP
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >... a teraz doczytałem jeszcze ranking kart przy wypłatach z bankomatu.
    >Jeszcze brakuje na stronie tylko flasha z mbankiem i najlepiej hasłem "ten
    >żaden inny".

    To już nie chodzi o to, kto ten ranking "wygrał", bo poprzednie rankingi
    były równie "profesjonalne" a mbank liderem nie był. Raczej chodzi o to, że
    pan Blajer kolejny raz udowadnia, że nie wie o czym pisze. Niektóre błędy
    można uznać za niedopatrzenie, ale niektóre sie powtarzają. Co jego artykuł,
    to kolejny "kfiatek" . Pytanie, czy jego szefowie tego nie widzą? Rzepie
    raczej od tego prestiżu nie przybywa.

    >Mam nadzieję, że chociaż łapówka (o pardon -- prowizja) za te artykuły była
    >spora ;>

    Eeee nie sądzę, żeby coś dostali :-) Chociaż kto ich tam wie ;-) ? Aaaamra
    ;-) !