  • Data: 2004-10-28 14:24:37
    Temat: Re: najlepsze karty platnicze w RP
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    begin --> Thu, 28 Oct 2004 16:16:53 +0200, w
    <clqv1l$r4t$1@atlantis.news.tpi.pl>, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>
    napisał(-a):

    > Amra i Karol Ż z wrazenia dzis sie chyba wcale nie odezwali :-)

    ... a teraz doczytałem jeszcze ranking kart przy wypłatach z bankomatu.
    Jeszcze brakuje na stronie tylko flasha z mbankiem i najlepiej hasłem "ten i
    żaden inny".

    Mam nadzieję, że chociaż łapówka (o pardon -- prowizja) za te artykuły była
    spora ;>