eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankinajtanszy krajowy wielotysieczny przelew OUR walutowy GBP, USDRe: najtanszy krajowy wielotysieczny przelew OUR walutowy GBP, USD
  • Data: 2009-11-12 14:32:40
    Temat: Re: najtanszy krajowy wielotysieczny przelew OUR walutowy GBP, USD
    Od: z...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > wychodzi na to, że jeżeli ktoś chce przelać naprawdę sporą kowtę to
    > Alior z opłatą 30 + 40 zł wydaje się najlepszy, natomiast Citi może być
    > lepsze przy relatywnie niższych kwotach

    rozumiem że przy nieznanych kosztach nikt mi nie da dokładnego wzoru (bo jakby
    kwoty kosztu były znane to bym nie pytał tylko sam sobie wzór ułożył i wyliczył)

    a tak pytam "dobrych wróżek": :P gdzie tak mniej wiecej postawilibyście
    granicę dużej kwoty od której alior zaczyna przebijać ofertę city'ego?

    czy mniejszym błędem będzie przyjąć
    granicę 1000 GBP czy 5000 GBP? 1500 USD czy 7000 usd?

    > Alior z opłatą 30 + 40 zł wydaje się najlepszy,

    jeśli 30 jest dla aliora a 40 stanowi ryczałt kosztów obcych
    to czy dobrze sobie kombinuje że po założeniu ROR walutowego
    i dodatkowo konta oszczędnościowego walutowego mógłbym z tego
    ostatniego przynajmniej raz w miesiącu wysłać OUR przelew za
    tylko 40zł bo raz w miesiącu nie pobieraliby "swoich" 30zł?

    jak znam życie okaże sie że NIE, ale wole sie upewnić... ;)