  • Data: 2003-07-15 14:39:45
    Temat: Re: napiwek i karty elektroniczne
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Łukasz Stawicki" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:bf0no4$28g$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > ZTCW to istnieje możliwość dania napiwku również w formie elektronicznej
    > (przynajmniej na niektórych terminalach) i na niego też zostanie wtedy
    > założona blokada.

    Właśnie oddzwonił ING. Miałem wrażenie, że kobita nie do końca wiedziała o
    czym rozmawia. Czasem sama nie wiedziała o co chodzi...

    Stwierdziła, że w przypadku kart offline'owych - owszem - to działać będzie.

    Ale jeśli chodzi o karty tylko do użytku on-line - opcja napiwku dopisanego
    po autoryzacji nie jest dostępna. Zaksięgowana zostanie sama kwota
    transakcji, na którą została ustawiona blokada...

    Pytałem o ichnie Maestro i Visę Electron. Kobitka miała się jeszcze
    skonsultować z działem kart i oddzwonić, jeśli uzyska inne informacje.

    No to teraz jedna wielka niewiadoma. Albo ING cygani, albo faktycznie tak to
    u nich działa... Tzn nie działa :)

    Bo za informację z inteligo jestem raczej pewien - były to informacje z
    wydziału reklamacji.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara