    From: "AMRA" <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [negatywny] BZWBK chyba trzeba ich zmienic
    Date: Mon, 13 May 2002 12:00:32 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179017154.chello.pl

    > Co najciekawsze mBank dzialal sobie przez rok a pozniej sam z siebie sie
    > popsul....

    No rozmawialem z ta ladniejsza pania tym razem :) i ma znowu dzwonic do
    Poznania i zalatwiac.
    Swoja droga dziwi mnie polityka BZWBK - dla kart debetowych,kredytowych
    linia jest 0801, a dla uslug elektronicznych nie.... Nie bede z Wawy
    wydzwanial z domowego telefonu do Poznania. Na maile tez nie odpowiadaja...

    Sam serwis transakcyjny tez jest do...... Skasowali historie transkacji -
    nawet nie ostrzegajac o tym. Ludzie ktorzy sadzili, ze nie trzeba
    papierowych wyciagow (jak ja) dostali po dupie i co - mam isc do placowki i
    prosic o _platny_ wydruk teraz?

    Przelewy platne, jeszcze jak widac nie chodza wcale, obsluga mila, ale malo
    kompetentna niestety (na cale szczescie nie cala).

    No tak jak ich zawsze chwalilem to musze chyba przestac to robic.

    Widza, ze ten problem pojawia sie i nic nie robia.
    Nie chca mojej kasy to nie pojde do Integrum. Z kumplem bede sie rozliczal
    przez mBank i tyle....