  • Data: 2006-04-10 18:44:26
    Temat: Re: negocjacje z PKO BP (kredyt hipoteczny) - totalna zlewka
    Od: Arkadiusz Ryćkowski <adres.w@stopcce> szukaj wiadomości tego autora

    m[...] napisał(a):
    > w koncu sie odwazylem :)
    > Naczytawszy sie postow od grupowiczow wreszcie zebralem sie w sobie i w
    > lekko bojowym nastroju ruszylem do swego odzialu. Tam poprosilem o
    > historie rachunku niedwuznacznie dajac do zrozumienia ze dosc tego i
    > chce znmienic bank.
    > I co i nic :)
    no ale gdzie tu negocjacje ;) Był tu jakiś czas temu człowiek który
    miał duże pretensje do grupy że bank go olał w identycznej sytuacji, a
    grupa powedziała że powinni go siłą zatrzymać
    > Pani absolutnie nie wykazala zainteresowania. Na odchodnym spytala
    > jeszcze do ktorego banku sie przenosze.
    > A to ci historia a tyle sobie obiecywalem :)
    > Ale moze to jestz nieoplacalne w moim wypadku. Zostalo mi do splacenia
    > 7400 CHF. Czy w gole jest sens sie przenosic?
    > Oprocentowanie mam 6,15 co uwazam jest skandalicznie duzo :)
    jeśli to końcówka kredytu to może być że spłacasz prawie sam kapitał
    więc wtedu się
    oczywiście nie opłaca. Sprawdź to

    P. Arek