  • Data: 2011-11-09 21:30:07
    Temat: Re: neoBANK - uważajcie co podpisujecie
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Dawno temu zamierzałem otworzyć rachunek w VW Banku. Jednak w trakcie
    procesu zakładania rachunku bank mnie wkurzył i stwierdziłem, że nie będę
    korzystał z ich usług. Moim zdaniem umowa nie była zawarta, lecz po paru
    latach dostałem z banku informację o wprowadzeniu opłat za rachunek.
    Odpisałem im, że wg mnie rachunku u nich nie posiadam, lecz na pewno nie
    zgadzam się na opisane zmiany. Odpisali, że wg nich rachunek miałem
    otwarty a ponieważ nie wyraziłem zgody na zmiany to mi go zamknęli.

    W Twoim wypadku może lepiej wysłać do nich poleconym pismo z informacją,
    że rezygnujesz z ich usług i umowy nie podpiszesz.

    W sumie racja, najpierw do nich zadzwonię zobaczę co odpowiedzą a potem
    wyślę im to wszystko z powrotem. Najgorsze jest niestety to że wszystko
    trzeba załatwiać w oddziale banku no może da się to załatwić listem
    poleconym ale chyba szkoda czasu i nerwów na późniejsze problemy z tym
    związane.