    From: "Damian News" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: neoBANK - uważajcie co podpisujecie
    Date: Wed, 9 Nov 2011 22:40:52 +0100

    Witam,

    > innymi slowy, niedostosowali dokumentow do aktualnej oferty i praktyki
    > neobank jest bankiem spoldzielczym, jak na ten sektor mocno nowoczesnym,
    > dopatrywalbym sie w tym przykladzie raczej niedbalstwa, anizeli celowego
    > dzialania
    > ale dobrze z Twojej strony, ze to punktujesz, moze te sprzecznosci nie sa
    > zbyt istotne, tyle tylko, ze w pewnym momencie moze sie okazac, ze wystapi
    > jakas watpliwosc dotyczaca powaznej rzeczy i bank ja zinterpretuje po
    > swojemu

    Dokładnie też myślę że niedostosowali regulaminów, dokumetów i procedór do
    nowej oferty, ale wolę się zabezpieczyć żeby potem nie mieć problemów.

    > na Twoim miejscu, o ile oferta banku Ci odpowiada, wyslalbym powazny list
    > do prezesa tego banku i opisalbym wszystkie niedorobki
    > taki drobiazg jak adresowanie koperty recznie to sprawa wizerunku, ale
    > zapisy wiazace strony to rzecz powazna
    > akurat w tym banku spodziewalbym sie, ze wskazane przez Ciebie bledy
    > zostana w realnym czasie poprawione

    Nie sadze żeby prezes sie przejął moimi wypocinami. A co do oferty to
    myśłałem o założeniu u nich lokat fajne % i kapitalizacja dzienna ale
    wczytując sie w regulamin znalazłem cos takiego:

    21. [Oprocentowanie Lokaty]
    1. Lokata moSe być oprocentowana według stopy procentowej stałej lub
    zmiennej.
    2. Odsetki naliczane są od dnia wniesienia wkładu na Lokatę do dnia
    poprzedzającego wypłatę środkow zgromadzonych na Lokacie włącznie.

    3. Odsetki kapitalizowane są na koniec okresu umownego Lokaty.

    I bądź tu mądry.

    Pozdrawiam.