eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankinie da sieRe: nie da sie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!bozon2.softax.com.pl!not-f
    or-mail
    From: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: nie da sie
    Date: 23 Oct 2003 16:52:39 +0200
    Organization: Softax news server
    Lines: 24
    Sender: marcink@cauchy
    Message-ID: <8...@c...softax.local>
    References: <1...@8...210.125.162> <8...@c...softax.local>
    NNTP-Posting-Host: bozon2.softax.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1066921227 17959 62.89.75.144 (23 Oct 2003 15:00:27
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 23 Oct 2003 15:00:27 +0000 (UTC)
    User-Agent: Gnus/5.0808 (Gnus v5.8.8) XEmacs/21.4 (Common Lisp)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:265208
    [ ukryj nagłówki ]

    Marcin Kasperski <M...@s...com.pl> writes:

    > > Ostatnio zastanowilo mnie podejscie do klientow pracownikow w
    > > bankach detalicznych. Otoz w ciagu dwoch ostatnich tygodni, az trzy
    > > razy spotkalem sie z nastepujacym zachowaniem. Prosze pracownika o
    > > zalatwienie jakiejs sprawy, a on mi odpowiada "nie da sie,
    > > niemozliwe, nie teraz, jutro, za godzine". Nastepnie po krotkiej (i
    > > grzecznej ;) dyskusji wszystko daje sie zalatwic w przeciagu
    > > przyslowiowych 5 minut. Spotkaliscie sie takze z takimi przypadkami?
    >
    > W bankach niemal nie bywam więc nie mogę potwierdzić ale niesłychanie
    > podobny efekt spotkałem kiedyś w nieco innej organizacji i miał on
    > bardzo konkretny skutek.

    Tfu, miało być 'przyczynę'...

    > Otóż pracownicy zaczęli być wynagradzani
    > zależnie od liczby obsłużonych klientów. Przy takim sposobie
    > wynagradzania pracownik stara się jak najszybciej pozbyć klienta,
    > zwłaszcza gdy ten ktoś domaga się czegoś wymagającego dłuższej chwili
    > czasu. Czyli:
    > a) jeśli to tylko możliwe, spławiamy klienta jakąś prostą wymówką,
    > b) jeśli klient nie daje się spławić, to trudno, jednak go
    > obsługujemy, zajmie to i tak mniej czasu niż wykłócanie się

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1