eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankinie da sieRe: nie da sie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!newsfeed.tpinternet.pl!at
    lantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!bozon2.softax.com.pl!not-for-mail
    From: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: nie da sie
    Date: 23 Oct 2003 16:52:01 +0200
    Organization: Softax news server
    Lines: 18
    Sender: marcink@cauchy
    Message-ID: <8...@c...softax.local>
    References: <1...@8...210.125.162>
    NNTP-Posting-Host: bozon2.softax.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1066921227 17959 62.89.75.144 (23 Oct 2003 15:00:27
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 23 Oct 2003 15:00:27 +0000 (UTC)
    User-Agent: Gnus/5.0808 (Gnus v5.8.8) XEmacs/21.4 (Common Lisp)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:265209
    [ ukryj nagłówki ]

    > Ostatnio zastanowilo mnie podejscie do klientow pracownikow w
    > bankach detalicznych. Otoz w ciagu dwoch ostatnich tygodni, az trzy
    > razy spotkalem sie z nastepujacym zachowaniem. Prosze pracownika o
    > zalatwienie jakiejs sprawy, a on mi odpowiada "nie da sie,
    > niemozliwe, nie teraz, jutro, za godzine". Nastepnie po krotkiej (i
    > grzecznej ;) dyskusji wszystko daje sie zalatwic w przeciagu
    > przyslowiowych 5 minut. Spotkaliscie sie takze z takimi przypadkami?

    W bankach niemal nie bywam więc nie mogę potwierdzić ale niesłychanie
    podobny efekt spotkałem kiedyś w nieco innej organizacji i miał on
    bardzo konkretny skutek. Otóż pracownicy zaczęli być wynagradzani
    zależnie od liczby obsłużonych klientów. Przy takim sposobie
    wynagradzania pracownik stara się jak najszybciej pozbyć klienta,
    zwłaszcza gdy ten ktoś domaga się czegoś wymagającego dłuższej chwili
    czasu. Czyli:
    a) jeśli to tylko możliwe, spławiamy klienta jakąś prostą wymówką,
    b) jeśli klient nie daje się spławić, to trudno, jednak go
    obsługujemy, zajmie to i tak mniej czasu niż wykłócanie się

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1