-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!newsfeed.tpinternet.pl!at
lantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!bozon2.softax.com.pl!not-for-mail
From: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: nie da sie
Date: 23 Oct 2003 16:52:01 +0200
Organization: Softax news server
Lines: 18
Sender: marcink@cauchy
Message-ID: <8...@c...softax.local>
References: <1...@8...210.125.162>
NNTP-Posting-Host: bozon2.softax.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1066921227 17959 62.89.75.144 (23 Oct 2003 15:00:27
GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 23 Oct 2003 15:00:27 +0000 (UTC)
User-Agent: Gnus/5.0808 (Gnus v5.8.8) XEmacs/21.4 (Common Lisp)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:265209
[ ukryj nagłówki ]> Ostatnio zastanowilo mnie podejscie do klientow pracownikow w
> bankach detalicznych. Otoz w ciagu dwoch ostatnich tygodni, az trzy
> razy spotkalem sie z nastepujacym zachowaniem. Prosze pracownika o
> zalatwienie jakiejs sprawy, a on mi odpowiada "nie da sie,
> niemozliwe, nie teraz, jutro, za godzine". Nastepnie po krotkiej (i
> grzecznej ;) dyskusji wszystko daje sie zalatwic w przeciagu
> przyslowiowych 5 minut. Spotkaliscie sie takze z takimi przypadkami?
W bankach niemal nie bywam więc nie mogę potwierdzić ale niesłychanie
podobny efekt spotkałem kiedyś w nieco innej organizacji i miał on
bardzo konkretny skutek. Otóż pracownicy zaczęli być wynagradzani
zależnie od liczby obsłużonych klientów. Przy takim sposobie
wynagradzania pracownik stara się jak najszybciej pozbyć klienta,
zwłaszcza gdy ten ktoś domaga się czegoś wymagającego dłuższej chwili
czasu. Czyli:
a) jeśli to tylko możliwe, spławiamy klienta jakąś prostą wymówką,
b) jeśli klient nie daje się spławić, to trudno, jednak go
obsługujemy, zajmie to i tak mniej czasu niż wykłócanie się
Następne wpisy z tego wątku
- 23.10.03 16:22 Krzysiek_S
- 24.10.03 06:46 Grzexs
- 24.10.03 10:21 JaKi
- 25.10.03 08:06 Wojciech Nawara
Najnowsze wątki z tej grupy
- Konto wspólne w N26.
- Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- Re: Akumulatorki...
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
Najnowsze wątki
- 2024-12-13 Konto wspólne w N26.
- 2024-12-09 Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- 2024-12-04 Re: Akumulatorki...
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże