  • Data: 2006-01-27 22:40:38
    Temat: Re: nie mam stałej pracy - gdzie kredyt hipoteczny?
    Od: "Pozyczka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witaj
    nie widze problemu żebyś sobie załatwił jeśli to co piszesz jest prawdą
    udaj sie do banku millenium
    tam uzyskasz kredyt hipoteczny bez stalych dochodow w postaci pensji
    ale jesli masz umowe o dzieło- czyli wykonanie pewnego zlecenia np napisanie
    lub wykonanie utworu
    i masz to co jakis czas nie systematycznie a jest z tego dochod to bez
    problemu dadza kredyt
    o ile to sie udokumentuje
    i bynajmiej nie trzeba miec dzialalnosci gospodarczej

    Zajmowalem sie troche kiedys kredytami a mam kredyt hip w tym banku z tad
    wiem ze tam zalatwisz