  • Data: 2009-06-18 17:42:07
    Temat: Re: nie miotaj si?, gdy jestes po uszy w g...
    Od: "viper" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > viper wrote:
    >

    > Czy z tego co napisałeś wynika, że JK nie mógł zmienić zdania? Wtedy myślał
    > tak, a dziś myśli inaczej. Zakładam, że myśli inaczej. Ja chcę mieć prawo do
    > zmiany zdania i dlatego nie odbieram go innym by oni mnie tego nie odebrali.
    > Każdy postępuje tak jak myśli, że będzie dla niego najlepiej i tego się
    > trzymajmy. Niech każdy ma to prawo to i ja się załapie i Ty też. Ja nie
    > stosuje dwóch miar. Dla siebie innej i dla innych innej. Ty oczywiście
    > możesz jeżeli widzisz w tym jakąś korzyść. Mnie się podoba moje podejście,
> [...]

    ładnie i wzruszająco napisałeś, jest tylko jeden szkopuł... w tamtych czasach w
    Polsce naprawdę mało kto wyznawał kult Lenina i Marksa... a już na pewno
    takiego kultu nie wyznawali opozycjoniści... więc z prawdopodobieństwem
    graniczącym z pewnością można stwierdzic że było to zwykłe koniunkturalne
    wzeliniarstwo, a nie młodzieńcza fascynacja geniuszami rewolucji... a co z tego
    wynika trudno tu mówic o zmianie zdania... po prostu Jarek prywatnie miał inne
    zdanie, ale go nie podzielał he he... kurde, ale ja widzę że nizbyt pięknie się
    zachowuję, teraz kątem ucha usłyszałęm że ci od księżyca mają dzisiaj urodziny,
    i to okrągłe... wstyd mi, zamykam się i nic już dzisiaj nie kłapię...