    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: nie miotaj si?, gdy jestes po uszy w g...
    Date: Thu, 18 Jun 2009 20:33:27 +0200

    viper wrote:

    > ładnie i wzruszająco napisałeś, jest tylko jeden szkopuł... w tamtych
    > czasach w Polsce naprawdę mało kto wyznawał kult Lenina i Marksa... a już
    > na pewno takiego kultu nie wyznawali opozycjoniści... więc z
    > prawdopodobieństwem graniczącym z pewnością można stwierdzic że było to
    > zwykłe koniunkturalne wzeliniarstwo, a nie młodzieńcza fascynacja
    > geniuszami rewolucji... a co z tego wynika trudno tu mówic o zmianie
    > zdania... po prostu Jarek prywatnie miał inne zdanie, ale go nie podzielał
    > he he... kurde, ale ja widzę że nizbyt pięknie się zachowuję, teraz kątem
> [...]

    Nie będziemy bawili się w konwenans. Na koniec powiem, że mam takie samo
    zdanie jak Ty. Pan JK podąża za trendem. Taki ma styl. Nie jest zbyt
    przywiązany do zasad. Zawsze masz wybór. Możesz to okazać przy najbliższych
    wyborach. Ja jednak pozostaje przy swoim i nie odbieram mu prawa do zmiany
    zdania, w Twojej ocenie koniunkturalnego.