  • Data: 2009-06-17 19:22:10
    Temat: Re: nie miotaj się, gdy jestes po uszy w g...
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    news:h1b93d$j24$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Ale wrzucając do tego Kaczyńskiego chciałeś powiedzieć, że powyższe,
    > cytowane przeze mnie , jako przykład, zdanie uważasz za prawdziwe, czy tez
    > nie prawdziwe ?

    Nie, nie chciałem mówić nic w tym zakresie.
    To nie ma znaczenia w układzie OS-Magdalenka-Kaczyński tamże-Macierewicz.

    Drążyła mnie ciekawość, skąd takie dziury w logice - uwielbienie prof.
    przydenta najjasniejszej (czy może pomrocznej, napisz) Lecha Aleksandra
    (zapomniałeś:)?) Kaczyńskiego, Macierewicza, słowa Macierewicza o OS i
    Kaczyński w czasie OS i Magdalenki.
    Tylko tyle.