  • Data: 2009-01-22 11:56:12
    Temat: Re: nie wie ktos moze na czym BRE tak popłyneło ?
    Od: "george" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "george" <g...@v...pl> wrote in message
    news:gl9l57$nqr$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > nie wie ktos moze na czym BRE tak popłyneło w 4Q ?

    czytam ten ich profit warning za 4Q i nijak mi sie to kupy nie trzyma.

    1Q 350 mln
    2Q 289 mln
    3Q 199 mln
    4Q 50 mln (sic!)

    30 - 40 mln popłyneli na opcjach walutowych ( handlowali z jp morgan ze tak
    ich zrobili w bambuko ???)
    5 mln popłyneli na Islandii
    50 mln zakładany zysk..

    w sumie 90 mln.. a te 100 mln pozostałe (porównuje z poprzednim kwartałem)
    to niby te "odpisy na złe kredyty" i sezonowy wzrost kosztów operacyjnych (a
    co to wogóle jest ?).
    W taki tempie "odpisów na złe kredyty" to oni chyba są już pod wodą od 15
    stycznia 2009...

    george