  • Data: 2009-02-23 12:34:28
    Temat: Re: nieaktywne konto bankowe
    Od: zly <b...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 23 Feb 2009 11:07:33 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Zapoznałeś się z przepisami, które Ci wskazałem?
    > Masz komórkę? U operatora, któremu zdarzyło się zmienić regulamin?
    > Dostałeś na ten temat list polecony?

    Przejrzalem, nie do konca rozumiem ktora czesc mialaby dotyczyc sprawy.
    "Ustalony przez jedną ze stron wzorzec umowy, w szczególności ogólne
    warunki umów, wzory umów, regulaminy wiążą drugą stronę, jeżeli zostały jej
    doręczone przy zawarciu umowy."

    Zmiana regulaminu nie zostala mu doreczona. To na dzien dobry. Zmiana
    regulaminu, to chyba nie to samo co rozpoczecie naliczania oplat.

    Zreszta dyskusja bez sensu, bo poki co to teoretyzowanie. Komus w oko wpadl
    moze wyrok w podobnej sprawie?
    --

    marcin