  • 1. Data: 2009-02-22 20:31:41
    Temat: nieaktywne konto bankowe
    Od: "Tomek" <t...@t...pl>

    Witam

    jakieś 11 lat temu miałem konto w biurze maklerskim banku
    opłata za prowadzenie konta była 0 zł - stan konta 0zł
    bank nie kontaktował się ze mną bo zmieniłem adres zamieszkania
    teraz okazało się że na stary adres przychodziły listy z informacją że stan
    konta jest 0 zł

    jak mogę zamknąć takie konto nienarażając się na opłaty za prowadzenie
    takiego konta?

    (przez cały ten czas z konta nie kożystałem)
    t.

  • 2. Data: 2009-02-22 20:48:07
    Temat: Re: nieaktywne konto bankowe
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tomek wrote:
    > Witam
    >
    > jakie? 11 lat temu mia?em konto w biurze maklerskim banku
    > op?ata za prowadzenie konta by?a 0 z? - stan konta 0z?
    > bank nie kontaktowa? sie ze mn? bo zmieni?em adres zamieszkania
    > teraz okaza?o sie ?e na stary adres przychodzi?y listy z informacj? ?e stan
    > konta jest 0 z?
    >
    > jak moge zamkn?ae takie konto nienara?aj?c sie na op?aty za prowadzenie
    > takiego konta?
    >
    > (przez ca?y ten czas z konta nie ko?ysta?em)
    > t.

    skoro opłaty były zero, to w czym problem
    jak w któryms momencie przetały być zero, to masz je do zapłaty.

  • 3. Data: 2009-02-23 06:41:23
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sun, 22 Feb 2009 14:48:07 -0600, witek napisał(a):

    > skoro opłaty były zero, to w czym problem
    > jak w któryms momencie przetały być zero, to masz je do zapłaty.

    a nie musial sie zgodzic wczesniej na podwyzszenie oplat?
    --
    marcin

  • 4. Data: 2009-02-23 06:46:34
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    zly <b...@N...fm> writes:

    > a nie musial sie zgodzic wczesniej na podwyzszenie oplat?

    Musiał być poinformowany o podwyżce. Jeśli był (a sam pisze, że "na
    stary adres przychodziły listy") i nie wypowiedział wtedy, to niestety
    chyba trzeba płacić.

    --
    DOS: n., A small annoying boot virus that causes random spontaneous system
    crashes, usually just before saving a massive project. Easily cured by

  • 5. Data: 2009-02-23 07:06:52
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 23 Feb 2009 07:46:34 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Musiał być poinformowany o podwyżce. Jeśli był (a sam pisze, że "na
    > stary adres przychodziły listy") i nie wypowiedział wtedy, to niestety
    > chyba trzeba płacić.

    Nie jestem przekonany co do skuteczonsci prawnej doreczenia zwyklego listu.
    Takie listy potrafia sie, gubic, nie dochodzic. Wysylanie wszelkich zmian w
    umowie bez potwierdzenia odbioru to chyba nieporozumienie
    --
    marcin

  • 6. Data: 2009-02-23 07:16:27
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    zly <b...@N...fm> writes:

    > Nie jestem przekonany co do skuteczonsci prawnej doreczenia zwyklego listu.
    > Takie listy potrafia sie, gubic, nie dochodzic. Wysylanie wszelkich zmian w
    > umowie bez potwierdzenia odbioru to chyba nieporozumienie

    I może powinien iść w tym kierunku. Z drugiej strony, prawie na pewno w
    umowie/regulaminie miał zapis, że o zmianach adresu powinien bank (czy
    tam biuro maklerskie) informować. No i poza tym, sam się przyznał, że
    jednak informację otrzymał ;-).
    --
    KJ
    Zanim wlaczysz komputer, zastanow sie: Czy jestes absolutnie pewien(na), ze nie

  • 7. Data: 2009-02-23 07:42:47
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 23 Feb 2009 08:06:52 +0100, zly napisał(a):

> [...]
    > listu. Takie listy potrafia sie, gubic, nie dochodzic. Wysylanie
    > wszelkich zmian w umowie bez potwierdzenia odbioru to chyba

    Art. 60 kc.
    A jeśli jeszcze bank pomyślał i w regulaminie wpisał, że taki sposób jest
    dopuszczalny (a nawet: "na stronie internetowej www.bank.com.pl), to w
    ogóle nie ma dyskusji.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 8. Data: 2009-02-23 07:46:54
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 23 Feb 2009 08:16:27 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > I może powinien iść w tym kierunku. Z drugiej strony, prawie na pewno w
    > umowie/regulaminie miał zapis, że o zmianach adresu powinien bank (czy
    > tam biuro maklerskie) informować.

    nie musial zmieniac adresu, listy mogly po prostu nie dojsc, ktos mogl
    wyciagnac z e skrzynki

    > No i poza tym, sam się przyznał, że
    > jednak informację otrzymał ;-).

    tak, ale wg tego co napisal, tylko o stanie konta. Podejrzewam, ze nie
    odsylal podpisanego aneksu
    --
    marcin

  • 9. Data: 2009-02-23 07:53:32
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    zly <b...@N...fm> writes:

    > nie musial zmieniac adresu, listy mogly po prostu nie dojsc, ktos mogl
    > wyciagnac z e skrzynki

    Citi kiedyś miało (może nawet ma) taki fajny zapis, że nieotrzymanie w
    terminie wyciągu do KK należy im zgłosić.
    Może tu było podobnie.

    > tak, ale wg tego co napisal, tylko o stanie konta. Podejrzewam, ze nie
    > odsylal podpisanego aneksu

    A po co odsyłać podpisany aneks? Zwykle się przyjmuje, że jeśli w jakimś
    terminie nie zgłosisz protestu, to zaczynają Cię obowiązywać nowe
    warunki.

    --
    KJ
    EMACS = Even a Master of Arts Comes Simpler

  • 10. Data: 2009-02-23 08:03:15
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 23 Feb 2009 07:42:47 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Art. 60 kc.

    Art. 61. § 1. Oświadczenie woli, które ma być złożone innej osobie, jest
    złożone z chwilą, gdy doszło do niej w taki sposób, że mogła zapoznać się z
    jego treścią.
    --
    marcin