  • Data: 2006-02-03 17:08:25
    Temat: Re: nieczyste?? zagrywki PBK/BPH
    Od: "l.b" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > przepraszm, ze sie spytam - ile ty placisz ze masz takie wymagania, zeby
    > bank myslal za ciebie?
    > trzymasz na tym koncie z 50.000EUR zeby sobie mogli na twojej forsie
    > zarobic?
    > bo wtedy mialbys opiekuna, ktory by za ciebie myslal,

    Wiec policz malolacie... pare miljonow kont osobistych z zerowymi wplatami
    ale zbierane co miesiac po 10-20 zl... ile bank zarobi? Czy to nie
    najpoteznieszy klient banku?! Kazda operacja platan.. nastepne miljardy
    zlotych... bank w Polsce robi obecnie zlote biznesy, chyba najlepszy okers
    nastapil dla bankow wlasnie w Polsce... wystarczy by ludzie otworzyli
    rachunek a juz pieniazki splywaja...

    > i bank dba o klienta tym bardziej im wiecej na nim zarabia.
    > Takie szaraki jak ty czy ja musza same o sobie myslec.
    > Pora dorosnac...

    Radze to raczej tobie, gosc dobrze pisze, bo bank ma mbyc GOSPODARZEM jego
    pieniedzy, a skoro taki kiepski gospodarz to wybacz... Pamietaj, ze bank na
    takim goscu ma co miesiac na czysto! 10-20 zl plus wszelakie operacje, czy
    zdajesz sobie sprawe jakie to sa kwoty?! Watpie, bo bys nie pisal takich
    bzdur na poziomie chlystkla 16 letniego ktoremu mamusia zalozyla konto w
    banku. i moze sie bawic przez internet. Tylko podczas wojny niecy wiecej
    wymagali jesli chodzi o haracze...bo kazali placic za powietrze.

    > sprawdził
    >
    > No i zachowaj sie jak lew z dowcipu - ukarz ich, skresl ich...;-)

    I zobacz ukarze ich... straca te 10-20 zl co miesiac plus strata jego
    operacji.. teraz znajdzie sie wiecej takich lwow i nagle zaplaczesz, ze bank
    znow podniesie oplate za prowadzenie TWOJEGO rachunku oraz wieksze prowizje
    za ruchy...Coraz wiecej ludzi zaczyna uciekac od bankow, co widac w panice
    jaka wybuchla w bankach - nagle przypomnienia o otwartych rachunkach...