  • Data: 2005-05-23 18:55:54
    Temat: Re: nielegalne kopiowanie karty płatnieczej
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    2005-05-23 20:47- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    zak, gdy pisał(a):
    > dostęp jest swobodny ?? opublikejesz więc numer twojej karty w internecie ?

    Już był taki przypadek na tej liście, więc nie byłoby to novum. Poszukaj
    w archiwum, może znajdziesz (nie mój, żeby była jasność - przeczytaj raz
    jeszcze, z większym zrozumieniem, fragment o "standardach bezpieczeństwa").
    W ogóle, przeczytaj jeszcze raz poprzednie posty, to zorientujesz się
    może o co chodzi, zamiast bezsensownie wyrywać z kontekstu fragmenty
    odpowiedzi.
    Dla ułatwienia uprzystępnię skrót: numer jest drukowany na slipie, co
    czyni dostęp do niego "delikatnie mówiąc swobodnym".
    Przepraszam, że cytuję sam siebie, ale może to pozwoli Ci czytać ze
    zrozumieniem.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****