eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankinienawidze Banku ŚLĄSKIEGORe: nienawidze Banku ŚLĄSKIEGO
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-f
    or-mail
    From: "Jarosław Łysio" <j...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: nienawidze Banku ŚLĄSKIEGO
    Date: Wed, 6 Aug 2003 16:46:42 +0000 (UTC)
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 40
    Message-ID: <bgrbdi$4o2$1@inews.gazeta.pl>
    References: <3...@n...onet.pl> <bgp228$fgc$1@dns.ats.pl>
    <bgp2js$500$1@inews.gazeta.pl> <bgp5r4$g7t$1@dns.ats.pl>
    NNTP-Posting-Host: gwardii.BMJ.net.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1060188402 4866 172.20.26.235 (6 Aug 2003 16:46:42 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 6 Aug 2003 16:46:42 +0000 (UTC)
    X-User: jaroslaw.lysio
    X-Forwarded-For: gwardii.BMJ.net.pl
    X-Remote-IP: gwardii.BMJ.net.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:254535
    [ ukryj nagłówki ]

    Graan <h...@i...pl> napisał(a):

    > > Taaak? A jakie? Bo ja ani jednego gorszego wymienić nie potrafię...
    >
    > Może mało masz do czynienia z bankami:)

    Eeee...

    > Ja korzystalem z wielu i
    > zdecydowanie gorzej wypada PKO S.A. w ktorym są kolejki,

    Tak? Kolejki są? A co to za bank? Bo mi się wydaje że takiego banku na tym
    świecie nie ma :)

    > Kredyt Bank, w którym zeby zamknąć konto musialem trzy razy chodzić do
    > banku przez ponad pół roku. Od jakiegos czasu mam konto w Lukas bank i z
    > gorszym systemem internetowym jeszcze się nie spotkałem. Spójrz na obsługę
    > klienta w Mbanku, przez jakis czas mialem dostęp przez telefon do nie
    > swojego rachunku, to dopiero jest bank:) W ING chyba takich niespodzianek
    > nie ma.

    Eeee... Coś za bardzo narzekasz. Korzystam z mBanku i z LUKAS Banku od kilku
    lat i nie mogę powiedzieć o nich złego słowa.
    Za to kontakty z ING BSK są dla mnie nie do przyjęcia i unikam ich jak
    ognia. Uważam ten bank za najgorszy w kraju - marna oferta, najwyższe na
    rynku ceny, niekompetentny personel, no i ogólny bałagan. Aha, jeszcze
    opryskliwa infolinia, która wie dokładnie tyle ile ja po przeczytaniu ulotki.
    Jak można w ogóle w dzisiejszych czasach wymyślić, żeby przelew eliksirem
    realizować przez dwa dni robocze? Jak można będąc bankiem marmurowym wpaść
    na pomysł, żeby stawiać placówkę na każdym rogu ulicy, jednocześnie nie
    posiadając żadnej placówki otwartej w sobotę? Jak w ogóle można wymyślić, że
    będzie się bankiem detalicznym wprowadzając tydzień później najwyższe opłaty
    dla klientów detalicznych? Nie, dziękuję, do tego banku nikt mnie nie
    przekona...

    Pozdr.,


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1