eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiniepiśmienna niższa kultura bankowościRe: niepiśmienna niższa kultura bankowości
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <e...@g...com>
    <5cf8180a$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    In-Reply-To: <5...@g...com>
    Subject: Re: niepiśmienna niższa kultura bankowości
    Date: Thu, 6 Jun 2019 14:31:29 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 31
    Message-ID: <5cf90817$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.182.41
    X-Trace: 1559824407 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 540 83.26.182.41:63284
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:643044
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik nowyjestem napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5352e75d-10f7-414b-a4c2-005103827fc2@go
    oglegroups.com...
    W dniu środa, 5 czerwca 2019 21:29:20 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik
    napisał:
    >> A zadzwoniła? Bo może zrobiła błąd w numerze rachunku albo
    >> zapomniała
    >> podpisać dokument i dlatego ktoś zamiast wysłać do niej list chce
    >> coś
    >> tam uzgodnić.

    >podpisane zgodnie z wzorem, nr poprawny

    >gdyby niższa kultura bankowości miała na drzwiach banku
    >napisane: "niesłyszący klienci wypierdalać", to nie miałbym pretensji
    >ale jeśli obsłużyli niesłyszącego, a teraz utrudniają rozliczenie
    >kredytu po przedterminowej spłacie to bardzo mi się to nie podoba...

    Na razie, to sam nie napisales w poscie ze o nieslyszaczego chodzi, to
    skad bank ma wiedziec ?

    No dobra, moze powinien miec gdzies tam haczyk "osoba głucha" ... ale
    czy RODO pozwala ? :-)

    A poza tym nie napisales, kiedy to bylo.
    Moze bank chce cos sprawdzic, a przy braku kontaktu jednak zrealizuje
    pisemne polecenie.

    Albo mu wychodzi, ze nadplaty nie bedzie, trzeba doplacic :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1