  • Data: 2004-06-17 16:24:51
    Temat: Re: nieprawidlowe nazwisko - final
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    *Wojciech* *Nawara* [ u...@n...info.WYTNIJTO ] napisał(a):

    > Glenn, bez urazy, ostatnio coraz częściej muszę się z Tobą nie
    > zgodzić. Jesteśmy w Polsce, u nas obowiązuje polski alfabet. Czy
    > umlauty wchodzą w skład polskiego alfabetu ?

    to mam zaskarzyc panstwo, ze mi wydali zly akt urodzenia?
    musi byc podstawa prawna do tego ze nie mozna uzywac polskich liter -
    zdaje mi sie ze takowej nie ma

    > Argument 1.
    > Czy Łukasz Ździebółkowski ma prawo żądać np. w Niemczech poprawnego
    > zapisywania jego nazwiska z _polskimi_ znakami ?

    jestesmy w polsce i poruszajmy sie w zakresie polskiego prawa

    > Argument 2.
    > Jakie kryteria rządzą tym co ma być na polskiej umowie, a co nie ?
    > Mówisz, że umlauty tak. A znaki innych alfabetów narodowych -
    > czeski, albo np. chiński. W czym Chińczyk gorszy od Niemca ?
    > Zresztą już to przerabialiśmy na pl.misc.telefonia jakiś czas
    > temu...

    no wlasnie - pamietam to
    dlatego bardzo bym prosil jeszcze raz o zakonczenie
    Glenn: dziekuje, ze chociaz Ty podzielasz moje zdanie, ale naprawde to
    prowadzi tu tylko do klotni :(

    --
    Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13