  • Data: 2004-06-17 18:10:02
    Temat: Re: nieprawidlowe nazwisko - final
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Sarpedon napisał:

    > to mam zaskarzyc panstwo, ze mi wydali zly akt urodzenia?

    Z tym umlautem w dokumentach to szczerze Ci powiem - ale mnie
    zaskoczyłeś. Ciekawe jaką oni mają zasadę - jakie litery są używane, a
    jakie nie i na jakiej podstawie.

    Jednak IMHO ciągle nie możesz wymagać od polskiego banku, aby używał
    liter innych niż _polski_ alfabet.

    > jestesmy w polsce i poruszajmy sie w zakresie polskiego prawa

    No ale ja chętnie bym się dowiedział, jak jest inaczej. Nie może mnie
    interesować, jak by było w Niemczech ?

    > no wlasnie - pamietam to
    > dlatego bardzo bym prosil jeszcze raz o zakonczenie
    > Glenn: dziekuje, ze chociaz Ty podzielasz moje zdanie, ale naprawde to
    > prowadzi tu tylko do klotni :(

    Niekoniecznie. Ja się nie zamierzam kłócić. Ale naprawdę chcę wiedzieć,
    w czym zawinił ten Chińczyk, że on musi sobie nazwisko zmieniać, a ktoś
    z umlautem już nie ?