  • Data: 2004-06-17 19:59:46
    Temat: Re: nieprawidlowe nazwisko - final
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chyba Tobie sie pomieszalo. Weszlas juz na temat umow papierowych kiedy
    mowa
    > byla o embosowaniu na kartach. Pozniej sie nawet upieralas, ze znasz takie
    > bankie ktore tak pisza nadal.

    Nigdzie nie pisałam o umowach papierowych! Pisałam tylko, że jeżeli ktoś
    podpisał umowę z umlautem i zgodnie z procedurą banku wpisał sobie własne
    nazwisko do umieszczenia na karcie, to bank nie ma mu go zmieniać na inne
    (bo system).

    > Bank nie zmienia nazwiska tylko je pisze poslugujac sie alfabetem kraju w
    > ktorym dziala. W tym przypadku zastapil litere ktorej nie ma w polskim
    > alfabecie litera najbardziej podobna.

    Państwo polskie wydało dokumenty z umlautem. Bank nie jest od tego, żeby
    komus nazwisko zmieniał.

    > EOT bo nudna sie robisz z tym upieraniem i wypieraniem sie tego co
    napisalas.

    Cytat poproszę.

    > Zyj dalej w slodkim przekonaniu ze bank musi bo Ty tak chcesz.

    Nie "jak ja chcę" tylko "jak bank podpisał umowę z klientem". Drobna
    różnica.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,