eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiniesłuszne obciążenie KK za granicą / strata na róznicy kursów ??? › Re: niesłuszne obciążenie KK za granicą / strata na róznicy kursów ???
  • Data: 2007-08-21 23:42:44
    Temat: Re: niesłuszne obciążenie KK za granicą / strata na róznicy kursów ???
    Od: "Leszek" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    swen wrote:

    > Pecha? Jesli ja niezaplace raty do banku w wysokosci 10zl to tez bank
    > powie "mielismy pecha".
    > Pecha to mozna miec wiesz w czym?
    >
    > Chyba zartujesz? Wiec moze wyplacisz mu ta roznice i przelkniesz?

    Piszesz na grupę bankową, a nie masz najwyraźniej pojęcia o
    gospodarowaniu i pieniądzach. Jeśli koszt czegoś przewyższa przychody,
    to się takiej inwestycji NIE PODEJMUJE. Tu listy, czas, koszty,
    przewyższą jego stratę na operacji (którą chiałby odzyskać), rozumiesz?
    Przy milionie koszty byłyby proporcjonalnie niższe i byłoby warto.

    Z resztą wątek kompensaty się wyczerpał. Ktoś trafnie IMHO zaproponował,
    żeby obie transakcje zareklamować w banku i doprowadzić do ich
    anulowania (jak w przypadku kradzieży z karty).
    Leszek