eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiniesłuszne obciążenie KK za granicą / strata na róznicy kursów ???Re: niesłuszne obciążenie KK za granicą / strata na róznicy kursów ???
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: niesłuszne obciążenie KK za granicą / strata na róznicy kursów ???
    Date: Wed, 22 Aug 2007 15:29:53 -0500
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 26
    Message-ID: <fai6c1$f98$2@inews.gazeta.pl>
    References: <fabiai$vsk$1@node1.news.atman.pl> <fac0n9$cvu$1@inews.gazeta.pl>
    <m...@m...localdomain> <faccpv$5tv$1@inews.gazeta.pl>
    <m...@m...localdomain> <2...@c...fuw.edu.pl>
    <m...@m...localdomain> <faf6tl$2nhi$1@main.viknet.pl>
    <pjGyi.24364$Db6.21067@newsfe3-win.ntli.net>
    <faft9k$l57$1@main.viknet.pl> <fafvok$5hg$6@inews.gazeta.pl>
    <fagi1l$1aq$1@inews.gazeta.pl> <fagnc7$hn4$4@inews.gazeta.pl>
    <fagpah$s59$1@inews.gazeta.pl> <fahdgm$lng$4@inews.gazeta.pl>
    <fahdq8$15b$1@inews.gazeta.pl> <fahe8m$lng$9@inews.gazeta.pl>
    <fahop5$ho8$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: adsl-68-91-213-0.dsl.stlsmo.swbell.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1187814594 15656 68.91.213.0 (22 Aug 2007 20:29:54 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Aug 2007 20:29:54 +0000 (UTC)
    X-User: witek7205
    In-Reply-To: <fahop5$ho8$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.6 (Windows/20070728)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:423872
    [ ukryj nagłówki ]

    MK wrote:
    >
    > Dlatego w tego typu przypadkach nalezy skladac reklamacje w banku. Jej
    > wynikiem powinno byc uznanie karty taka sama kwota w walucie karty jak
    > obciazenie.

    Pomieszanie z poplątaniem.
    A skąd hotel ma wiedzieć, w jakiej walucie jest karta i co go to obchodzi?




    > Roznica mogla powstac ponewaz
    > 1/ akceptant uznal karte w swojej lokalnej walucie, wiec mielibysmy juz
    > 2 bledy akceptanta

    oczywiście, że w swojej lokalnej, bo niby w jakiej innej?


    > 2/ akceptant anulowal transakcje, a bank ja blednie rozliczyl.

    > Nie ma tu zadnej winy klienta, wiec nie moze on byc stratny.

    Niestety mało to prawdziwe. Winy klienta nie ma, ale stratny niestety
    może być. Z racji tego że właśnie winny nie jest rekompensaty może
    dochodzić od tego, kto jest jest winny tej straty.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1