  • Data: 2009-11-17 11:05:19
    Temat: Re: niespersonalizowana karta kredytowa
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Nov 17, 11:58 am, z...@o...pl wrote:

    > o zwalczanie terroryzmu, poważnie...
    > tak samo 'walką z terroryzmem' uzasadnia się
    > nakaz wyjmowania spinek do włosów z włosów
    > i setki innych (pozornie?) debilnych posunięć
    >
    > niespersonalizowanie karty ma służyć finansowaniu
    > terroryzmu przez ukrywanie tożsamości kupującego,
    > spinką można uszkodzić samolot, itd. itp.

    Nie chodzi o terroryzm. Przeciez fakt, ze na karcie nie ma mojego
    nazwiska nie ma wplywu na mozliwosc identyfikacji. Karta kredytowa to
    przeciez karta bezwzglednie powiazana z jakims kredytem, ktory to musi
    wynikac z umowy, i ktos strona tej umowy musi byc.

    Rozumiem, ze ktos moze miec "ale" do pre-paid'a ale do kredytowki? :)

    Bez sensu.