  • Data: 2009-11-20 21:43:13
    Temat: Re: niespersonalizowana karta kredytowa
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Lis, 16:25, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

    > Jasne ze karty sa rozne, ale to nie zmienia faktu, ze prepaidy VC takze
    > istnieja.

    Ale chyba nie w USA, a to sugerowal Twoj post. Mam wrazenie, ze teraz
    wszystkie pre-paid to "Visa Debit", a "Visa Classic" - jezeli w ogole
    ta nazwa jest uzywana - stosuje sie do podstawowej karty kredytowej,
    takiej bez specjalnych atrakcji i fajerwerkow.

    Mimo szczerych checi nie udalo mi sie znalezc pre-paid Visa Classic w
    USA.