  • Data: 2015-06-08 15:37:55
    Temat: Re: nieterminowa spłata karty kredytowej a BIK
    Od: eRzecznikBIK <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 4 czerwca 2015 13:55:14 UTC+2 użytkownik Jasio napisał:
    > Termin spłaty wyciągu miałem 01.06, a przelew zrobiłem dopiero dzisiaj,
    > czy mocno mi to nabrudzi w BIK?

    Dzień dobry,

    Banki i SKOK-i przekazują dane do BIK nie rzadziej niż raz na miesiąc. W raporcie BIK
    opóźnienia w spłacie prezentowane są w następujących przedziałach: 0-30 dni, 31-90
    dni, 91-180 dni, powyżej 180 dni, Windykacja, Egzekucja, Odzyskany, Umorzony.
    Jeśli zależy Ci na szybszej aktualizacji można zwrócić się do banku z taką prośbą.
    Poza tym warto na bieżąco kontrolować swoją historię kredytową - sprawdzisz ją
    bezpłatnie na stronie BIK. Możesz również przetestować wszystkie produkty BIK,
    zakładając bezpłatne Konto Próbne.

    Pozdrawiam,
    eRzecznik BIK