  • Data: 2010-12-12 00:03:51
    Temat: Re: nietypowa sprawa - prosba o rade
    Od: "pmlb" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message
    news:idtd5q$kjj$3@inews.gazeta.pl...

    > założyć konto na jej nazwisko,
    > u notariusza sprzedac mieszkanie
    > akurat jako sprzedajacy mozesz sie mniej bac
    > mozesz namowic notariusza aby pobawil sie depozytariusza.
    > kupujacy jemu przelewa kase, a po podpisaniu aktu tobie.
    > mozesz tez z ochorna wziac walizke z gotowka, tylko uwazaj, zeby banknoty
    > nie byly z kolorowego ksero.

    Po co glupoty gadasz jak nie wiesz?
    Sprzedawales/kupowales kiedykolwiek cos przez notariusza? Raczej watpie.

    nikt nie musi byc depozytariuszem. Podczas spisania aktu notarialnego,
    notariusz informuje strone sprzedajaca w jakim terminie i w jakiej formie
    bedzie zaplata, jesli tego nie bedzie sprzedajacy moze wystapic natychmiast
    do komornika (gwarantowane notarialnie) lub odstapic od sprzedarzy.
    Mieszkanie przechodzi na wlasnoc kupujacego tylko po spelnieniu wszystkich
    warunkow.
    Notariusz to nie sklep z agd gdzie sie kupuje na zasadzie widzialy galy co
    braly.
    Mozna wiec otworzyc rachunek w banku z pelnymi na mame z pelnymi
    pelnomocnistwami dla siebie, bedzie to najwygodniesze, bo nie powoduje w
    razie smierci zabawy w odzyskanie kasy.

    > bedzie to spadek. bank bedzie czekal no kogos kto sie pojawi z papierkiem
    > pod tytulem postanowienie o nabyciu spadku.

    Chyba, ze jako pelnomocnik wszysko sam przeleje np. na swoje konto.