    From: "stach stach" <b...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: nieuczciwe PKO BP
    Date: Wed, 17 Sep 2003 20:31:28 +0000 (UTC)

    Doktor Burski <a...@a...pl> napisał(a):

    > Posiadam ROR w PKO BP. odebrałem ostatnio wykaz operacji na nim.
    > Zdiwiła mnie prowizja (3 zł.) pobierana za przelewy z mojego konta na
    > inne (opłacanie rachunków telefonicznych. Do tej pory było robione to
    > bezpłatnie. Panienka z banku do której zadzwoniłem poinformowała mnie
    > że prowizja ta była pobierana od zawsze.
    > Czy ktos tez spotkał się z tym ? CZy ktos też dochodzi do wniosku że
    > PKO BP oszukuje w ten sposób klientów?
    >

    > --
    > __ ___
    > |___/|___/ Doktor Burski.

    Doktorze coś pokręciłeś. Jeśli kiedyś miałeś zlecenie stałe na opłacanie
    przez Twój (najlepszy w Polsce dla ludzi pracy najemnej i emerytow) bank - to
    faktycznie (jeszcze chyba przed rokie) Bank wykonywał to zlecenie bezplatnie.
    Teraz takie zlecenie kosztuje 1 zł.
    Jeśli teraz nie masz tego zlecenia ( nie wiem dlaczego nie masz zlecenia
    stałego na wszelie opłaty) to wykonujesz to sam i ... taki przelew kosztuje
    (chyba - nie jestem pewien) te 3 zł.
    pzdr