eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiniezrealizowana platnosc karta - sklep odmawia zwrotuRe: niezrealizowana platnosc karta - sklep odmawia zwrotu
  • Data: 2007-09-23 19:12:40
    Temat: Re: niezrealizowana platnosc karta - sklep odmawia zwrotu
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Mithos napisał(a) w wiadomości: ...
    >Wojciech Bancer napisał(a):
    >> To przecież kk ma numer konta - na który się dokonuje spłat.
    >
    >No i ja rozumiem problem autora watku w ten sposob, ze bank mu na to
    >konto nie chce zwrocic kasy.


    A na które chce? Na żadne? Zmaczy się buty na przedpłaty, będą
    za pół roku to przyślą... :)
    A może regulamin sklepu nie przewidział sytuacji, że towaru zabrakło
    i pracownicy sami nie wiedzą co zrobić, bo to nie "zwrot" i nie
    "zamiana"? Za trudne... :)
    Co tu gdybać - autorze odezwij się!

    Arek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1