  • Data: 2005-03-28 21:21:23
    Temat: Re: niezrozumiale dzialania linii lotniczych
    Od: "Piotr" <p...@c...cz> szukaj wiadomości tego autora

    > z tego wynika, ze klient zamiast doplacic 1 PLN, doplacil (uwzgledniajac
    > koszty wszystkich transakcji*) 2 PLN ;).

    Zgadza sie... Ale wszystko zalezy od konkretnego przypadku... Np. zmiana
    nazwiska na bilecie - moze to byc prosty zabieg - zmiana danych w systemie i
    wtedy obciaza sie klienta oplata za usluge (zmiana) lub pewnie tak jak tu
    bylo - anulowanie pierwszego biletu, wystawienie nowego oraz oplata za
    usluge (anulowanie + wystawienie nowego). Wszystko zalezy od konstukcji
    operacji oraz przyjetych rozwiazan... A ze wyszly takie oplaty - to juz
    ryzyko kursowe... Mozna zlozyc reklamacje jesli operacja nieslusznego zwrotu
    a potem obciazenie (korekta) spowodowala straty wlasnie z powodu roznic
    kursu... Tez by mi nie pasowalo gdyby ktos najpierw zasilil na 100 zl a
    potem zabral 110...

    Pozdr.,
    Piotr