  • Data: 2011-02-25 13:55:50
    Temat: Re: nikt nie ucieknie przed Paypass?
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (25.02.2011 13:20), Wojciech Bancer wrote:
    > On 2011-02-25, Krzysiek <k...@o...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Transmisja jest szyfrowana. Już nie mówiąc o tym, że to nie działa
    > na takie odległości.

    Hmm, ale na moje laickie oko to wydaje się możliwe. Jeden złodziej ma
    przerobiony czytnik, który wysyła żywcem dane do przerobionej karty,
    połączone to wszystko jakimś szybkim łączem - hsdpa by chyba dało radę.

    Szyfrowanie nie ma tu nic do rzeczy, bo byłoby w warstwie wyżej.

    Tylko - znowu ten limit 50zł powoduje, że cała impreza jest
    nieopłacalna, bo zainwestowane środki są znaczne, dobra które można w
    ten sposób pozyskać - niewielkie.

    Chyba żeby chodzić po empikach, kupować po jednej karcie zdrapce 50zł i
    sprzedawać na allegro za 45zł. I być przygotowanym na to że średnio co
    trzecia transakcja będzie żądała pinu którego "oj, zapomniałem, to nie
    kupuję". Czyli dla zabawy raczej niż dla zysku.

    p. m.