  • Data: 2011-10-19 14:56:35
    Temat: Re: no to bluecash się pogrzebał
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:j7mno7$6cj$...@i...gazeta.pl...
    > może się opanuja... z tymi cenami to dążą do upadku
    > ja już ze swoich stron usuwam linki do zdefiniowanej platnosci
    > do 5000 zł 5 zł
    > od 5000,01 do 10000 zł 10 zł
    > od 10000,01 do 15000 zł 15 zł
    > od 15000,01 do 20000 zł 20 zł
    > https://bluecash.pl/files/cennik_bluecash_3.0.pdf

    Faktycznie, powinna być jakaś progresja prowizji przy tych wyższych kwotach,
    10k-20k to już nie jest tak mało. Przynajmniej te ich punkty mogłyby być
    taniej do kupienia w większej ilości, bez indywidualnych negocjacji.

    Natomiast samo podniesienie limitów jest bardzo dobre, dla mnie konieczność
    ciurkania po 5k była mocno upierdliwa. No i cena 5 zł dla niskich kwot nadal
    jest wyraźnie niższa niż cena za Sorbnet, mimo wyraźnego pogorszenia wobec
    stanu obecnego.