  • Data: 2003-08-08 23:46:13
    Temat: Re: nordea/lg - jaki adres
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "MK" <m...@i...pl> writes:

    > Co znaczy nie przyjmuja? Chcesz powiedziec, ze jak przyniose na pismie to
    > nikt z pracownikow banku takiego pisma nie przyjmie? ;)

    Nigdy nie mialem takich przygod, raz Citi zamykalo mi rachunek przez
    kilka miesiecy (akurat to nie bylo problemem, tylko dlaczego wysylali
    mi w zwiazku z tym jakies kwity, zapewne marketingowe, mimo mojego
    sprzeciwu?).

    Ale gdyby nie chcieli przyjac to tym lepiej. Nalezy tylko zadbac
    o potwierdzenie tego faktu, najlepiej jesli pisemnie oswiadcza ze
    nie chca przyjac pisma :-)
    Nieprzyjete pismo rodzi takie same skutki prawne co przyjete, tyle tylko
    ze druga strona nie zna jego tresci zapewne dotyczacej jej :-)
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator