    From: adp <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: nowe konto w TBP - 6,75%
    Date: Thu, 6 Nov 2008 12:55:58 -0800 (PST)

    > pokazałem tylko granicę opłacalności jednego lub drugiego rozwiązania:
    > 1. dla osób dopiero planujących założenie konta,
    > 2. dla tych, którzy posiadają wielokrotnie wyższe aktywa niż w
    > przykładzie...

    Zgadza się, informacja jest zawsze pożyteczna. Ale i ja chcę dalej
    'urealnić':

    1 + 2) bardzo nieliczne są przypadki, aby ktoś, kto nie ma jeszcze
    konta (zapewne osoba w wieku szkolnym lub student) posiadał
    jednocześnie aktywa wielokrotnie wyższe niż 18000. Uściślając, ktoś,
    kto posiada takie aktywa, najprawdopodobniej: albo jest starszy,
    zarabia i na 99% posiada już od dawna konto; albo jest co prawda
    młody, ale skoro obraca takimi aktywami, też zapewne ma już konto
    (młodzi chyba mają mniejsze opory w zakładaniu kont w bankach niż
    starsi).

    Reasumując: pewnie w naszym kraju znajdzie się jakaś grupka osób
    spełniających 1+2, ale realnie patrząc będzie to bardzo nieliczna
    grupka. Podejrzewam natomiast, że większość klientów, których
    zdobędzie tym kontem bank, postąpi po prostu pod wpływem emocji. Zimna
    analiza nie jest tu zachęcająca.