  • Data: 2006-02-10 10:31:20
    Temat: Re: nowe regulacje dla kredytów walutowych!
    Od: a...@t...pl (Bartek) szukaj wiadomości tego autora

    > Patrze, patrze a tu roythekid porozsypywal nastepujace haczki:
    konomia/ekonomia_a_1.html
    > Ograniczenie wysokosci kredytu do 70% wartosci:( Paranoja.
    > Ale zainteresowala mnie wypowiedz z
    > http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_060210/e
    konomia/ekonomia_a_6.html
    > "Te instytucje, które znane są z udzielania walutowych kredytów
    > mieszkaniowych, już teraz zapowiadają, że będą starać się część nowych
    > regulacji omijać tak, żeby nie stracić klientów. Chodzi głównie o limit
    > wysokości pożyczanej kwoty. - Można zwiększyć wartość nieruchomości, wtedy
    > także kredyt będzie większy - wyjaśnia "Rz" bankowiec, który woli pozostać
    > anonimowy."
    > Nie bardzo rozumiem?

    Pewnie chodzi o to, ze banki bedą do oceny wartosci nieruchomosci przyjmowac
    wartosc wynikającą z jakis obiektywnych zrodel np. wycene rzeczoznawcy, ale
    wartosc tą zwiekszą np. kapitalizując oczekiwany wzrost wartosci
    nieruchomosci. Przez to wartosc przyjeta do wyceny udzialu kredyt/wartosc
    bedzie mniejsza niz 1.

    Pozdrawiam
    BN
    www.adekus.pl